בכל זמן ובכל מקום, יש מישהו שישמח להקשיב לכם באמת


ייעוץ ותמיכה אנונימיים בכל נושא – אונליין וחינם


בועז מזרחי | 6 אפריל, 2015

בחור נכנס לבר, מתיישב מול המוזג ומזמין משקה. הברמן רואה כי הבחור נראה טרוד ופותח אתו בשיחת חולין. אחרי כמה דקות (ואולי עוד כוסית) הבחור המדוכדך פותח את סגור לבו בפני הברמן, וזה מייעץ לו כיצד להתמודד עם אתגרי החיים. הבחור מודה לברמן, משלם (משאיר טיפ מכובד) יוצא עם תחושת הקלה ולא פוגש את הברמן שוב לעולם. את הסצנה הזו ראית כנראה לא בסרט אחד ולא בשניים. היא חוזרת על עצמה ולא בכדי – יש משהו במאזין זר שהופך אותו לאובייקטיבי ונקי ממידע מוקדם עלינו, וזה מאפשר לנו לשתף יותר בקלות.

לכולנו יש רגעים שבהם אנו רוצים להתייעץ או לפרוק, ולא תמיד אנחנו מרגישים שהסביבה קשובה במאה אחוז לרגשותינו. כשאדם שאיננו מכירים מוכן להטות אוזן, סביר להניח שהוא חף מאינטרסים ונמצא שם רק כדי לשמוע, ואם אפשר – גם לעזור. אתר  7Cups Of Tea לקח את הרציונל הזה ותרגם אותו לשירות אונליין חינמי של ייעוץ אנונימי.

מישהו לדבר אתו, על כל דבר ובכל זמן. צילום מסך מתוך 7Cups Of Tea.

ניתן להיכנס לחדרי הצ'אט באתר ללא צורך בהרשמה או בהזדהות כלשהי, שם ממתין בכל רגע נתון מאזין שעבר הכשרה וזמין לשוחח אתכם אחד על אחד. אתם יכולים לדבר אתו על הכול: החיים, אהבה, לחץ בעבודה, מערכות יחסים עם המשפחה, או סתם להוציא משהו שיושב לכם על הלב. היועץ נמצא שם בראש ובראשונה כדי לשמוע אתכם באופן פעיל, ולעזור ככל יכולתו. הצ'אט הוא כאמור אנונימי והמידע בו מאובטח.

בנוסף למאזינים הזמינים מעכשיו לעכשיו, האתר מאפשר גם לחפש מאזין ספציפי, על פי העדפתכם האישית, מתוך מגוון רחב של מאזינים הפרושים בכל רחבי העולם. תוכלו גם להשתמש בשירותים של יועצים מומחים לצורך תרפיה אונליין או בקבוצת תמיכה. ההפעלה פשוטה למדי ונועדה להוביל כמה שיותר מהר לשיחה: כל שעליכם לעשות הוא לבחור באיזה שירות אתם מעוניינים.

את האתר הקימו פסיכולוגים מתוך מטרה לקדם רווחה רגשית ואושר בכל מקום בעולם – ללא מאמץ או תשלום. המאזינים עוברים הכשרה להאזנה קשובה, מתוך חמלה ואי-שיפוטיות, כדי לספק את אפקט "הזר המאזין" בצורה הטהורה ביותר שניתן. ולכן, לא משנה מה מעיק עליכם, או אילו משוכות אתם עוברים כרגע, תמיד נחמד לקבל פרספקטיבה ממקום אובייקטיבי, לצאת מהמעגל הסגור ופשוט לדבר עם מישהו שאכפת לו.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.