תהיו עצמכם, אתם תצטיינו בזה


מדוע הדרך להצלחה עוברת בלהיות פשוט מי שאתם


בועז מזרחי | 16 יוני, 2014

מהו הסוד של אנשים מוצלחים, כאלה שהגו רעיונות גדולים, יזמו מהפכות, הנהיגו המונים או הקימו עסקים? התשובה של הבלוגרית פיפי מילס היא – הם פשוט היו עצמם. לא היו להם יתרונות מיוחדים על אחרים מלבד האישיות הייחודית להם והדרך בה הם עשו את הדברים. אז איך לחקות אותם? ובכן, כאן טמון שורש העניין. הרעיון הוא כלל לא לחקות אותם, מלבד בדבר אחד: להיות נאמנים לאני העצמי שלכם. אותם אנשים מוצלחים לא חיקו את הקודמים להם, אלא פרצו דרך בזכות הדבקות באמת הפנימית שלהם.
מהי אותה אמת פנימית? איך אני מגדיר מה האני האמיתי שלי?
'מי אני' היא שאלה שמעסיקה אותנו חלק נכבד מהחיים. והתשובה? הרבה פעמים לא ברורה. אז מה עושים? פשוט חיים את החיים שלנו. זו נשמעת כמו תשובה פשוטה, אך הביצוע של הרעיון הזה הוא כבר יותר מאתגר.

הבלוגרית פיפי מילס מציעה שלושה טיפים שיכוונו אתכם לאני האמיתי שלכם:

1. תנו ליקום להוביל אתכם באמצעות הרמזים שלו. במקום לשאול מי אתם צריכים להיות, פשוט תנו ליקום להוביל אתכם באמצעות הרמזים שלו. הוא כבר ידע להגיד לכם אם את עושים דברים שהם לא 'אתם'.

 

2. היו אדיבים כלפי עצמכם. הפסיקו את הביקורת העצמית הבלתי סלחנית. העדיפו טפיחה עצמית על השכם. בכל פעם שמתעורר בכם צורך לבקר את עצמכם, חשבו איך הייתם אומרים את אותו הדבר לאדם אהוב.

 

3. הזכירו לעצמכם שמישהו תלוי בכם. לא משנה מי אתם – תמיד יש מישהו ש'האני האמיתי' שלכם הוא כמו חמצן עבורו, מישהו שמסתמך על האישיות האותנטית שלכם כדי להשיג רווחה ואושר בחייו.

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.