לכל מקום בעולם יש סיפור – והאפליקציה הזו חושפת את כולם


Findery תעזור לכם להכיר טוב יותר את יעדי הטיול שלכם


בועז מזרחי | 1 אפריל, 2015

כשמתכננים טיול, אין כמו להגיע למקום עם כמה טיפים טובים מאנשים שכבר היו שם: המסעדה האותנטית והזולה ברחוב הצדדי שהתיירים עוד לא גילו, נקודת התצפית הטובה ביותר על העמק או הפסטיבל המקומי שחובה להשתתף בו. אפליקציה בשם Findery עוזרת להגיע לכל הסודות הקטנים של מקומות שונים בעולם – וממקור ראשון.

האפליקציה – שזמינה גם באתר אינטרנט – בנויה על עיקרון הקהילה. כל משתמש שטייל במקום כלשהו ורוצה לשתף חוויה מיוחדת, סיפור על המקום או טיפים שאפשר להשיג רק משהייה ממושכת, מוזמן להשאיר 'פתק' על המפה בצירוף תמונה מהמקום. על המפה יופיעו עיגולים עם תמונות המטיילים ולחיצה עליהם תפתח את הפתק שהשאירו.

איפה נמצאים הסיגרים הקובניים הכי אקזוטיים בעולם? רמז – לא בקובה. צילום מסך: Findery.

כך נבנה מאגר כמעט בלתי נדלה של טיפים וסיפורים מכל העולם ומזוויות שונות. למשל, אם תחפשו במפה את מנארולה, אחד מחמשת הכפרים של צ'ינקווה-טרה (אתר מורשת עולמית של אונסק"ו), תוכלו לגלות איפה נמצא בית היין המקומי או לקרוא את הסיפור המרגש על חגיגות היובל שעשו בהפתעה לאחת הגולשות בכפר הדייגים הציורי. כמעט בכל מקום שתחפשו בעולם תמצאו ב- Findery אנקדוטות, המלצות וסיפורים של מטיילים אחרים.

מלבד תכנון טיולים, אתם יכולים להיעזר באפליקציה ובאתר כדי לגלות דברים מעניינים על המקומות האהובים עליכם בעולם. אפשר ממש לצאת לטיול על המפה באתרים שאתם כבר מכירים, או לשוטט ולבחור באופן אקראי מה מתחשק לכם לגלות עכשיו. כמובן שתוכלו גם לשתף אחרים בחוויות ובידע שצברתם בעצמכם בטיולים בעולם – ולתרום למאגר הידע הגלובלי.

השילוב בין האפליקציה והאתר, הממשק הידידותי ושלל האופציות המוצעות למשתמש, יוצרים חוויה אינטראקטיבית מהנה, מעין שילוב של משחק מחשב ורשת חברתית. אבל החלק החשוב ביותר אולי הוא השיתוף, שכן Findery היא למעשה קהילה גדולה של חברים עם מכנה משותף – חיבה לטיולים וסקרנות ללא גבולות.

ניתן לגלוש באתר האינטרנט או להוריד את האפליקציה למכשירי אנדרואיד ו-Apple.

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.