אפליקציה: מה חושבים זרים על הרגעים היפים בחיים שלכם?


לחלוק חוויות מרגשות עם אנשים רנדומליים ברחבי העולם


בועז מזרחי | 18 מרץ, 2015

יש רגעים בחיים שאנו מרגישים שפשוט חייבים לצלם ולחלוק אותם עם כל העולם. בדיוק בשביל זה פותחה אפליקציית Fling. חשבו למשל שאתם בטיול על הר. אתם מגיעים לפסגה ומרגישים שאת הנוף הזה חייבים לראות עכשיו עוד אנשים. מה עושים? מצלמים, מוסיפים כותרת –  והתמונה נשלחת ל-50 אנשים אקראיים מרחבי העולם. אפשר גם לשתף בווידיאו קצר או בהודעת טקסט.

היופי של האפליקציה הוא בכך שהאנשים שמקבלים את החוויה שלכם יכולים להגיב בכנות אם הם אוהבים אותה. כך, בניגוד לרשתות חברתיות אחרות, אתם מקבלים דעה ניטרלית, חפה מהיכרויות ורקע מוקדם, וכמובן – זוכים ליצור קשר עם אנשים חדשים. מלבד זאת, האפליקציה מספקת מידה רבה של אנונימיות (זיהוי בשם פרטי בלבד או בכינוי), ובכך מורידה את מחסומי המבוכה.

לשתף אנשים אקראיים מכל העולם בחוויות הקטנות שלנו. צילום מסך: Fling. a

החלק השני של האפליקציה הוא כמובן לקבל חוויות של אחרים. אנשים מהעולם ישלחו אליכם תמונות/סרטונים/הודעות, ואם אלו ימצאו חן בעיניכם או יעוררו כל רגש אחר בקרבכם, – תוכלו להגיב.

הממשק של האפליקציה פשוט ביותר להפעלה, והזמינות מדהימה – תוך שניות ספורות הרגע המדהים שחוויתם כבר מטייל ברחבי העולם. אתם יכולים לשלוט גם בכמות האנשים שנחשפים לשיתוף שלכם, לראות מאיפה בעולם נשלחו אליכם חוויות ומתי.

החידוש של Fling הוא היכולת לאפשר לאנשים רנדומליים לחיות קטע קטן מהחיים שלכם בזמן שהוא מתרחש, ולהיפך – לחוות רגעים משמעותיים של אנשים זרים, שייתכן ולעולם לא תכירו. יש משהו מרגש ומקסים בחיבור עם אנשים זרים, שהופך את המין האנושי לקצת יותר מוכר ואת העולם לקצת יותר ביתי וחברותי.

האפליקציה זמינה למשתמשי APPLE ואנדרואיד.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.