מהו הדבר המיוחד שאתם עושים אך ורק עבור עצמכם?


לכל אחד יש דרך משלו לנצל זמן איכות


בועז מזרחי | 19 מרץ, 2015

ברגעים הקטנים שאנו לבד עם עצמנו, לכל אחד מאתנו יש את ההרגל שעושה לו טוב. לבד לא חייב להיות עניין פיזי, כיוון שהמרכיב המהותי של להיות עם עצמך הוא מנטלי. זה הזמן שבו אתם מסירים את המחויבויות הבלתי נגמרות לסביבה, ונהנים ממשהו שנועד לשרת רק אתכם.

אז מה מניע אנשים? מה הופך אותם למי שהם? הצלם האמריקאי דניאל אגי הסתקרן לגלות את החלק המאוד אישי הזה אצל אנשים. הוא ביקר בפסטיבל XOXO שנערך מדי שנה בפורטלנד, אורגון, ומשמש פלטפורמה לרעיונות יצירתיים חדשים. במסגרת הפסטיבל, מגוון של מוחות מבריקים שמחו לחלוק עמו את הדברים שהם עושים עבור עצמם. מעבר לקריירה, מעבר למשפחה – רק הם ועצמם. הוא יצר סדרת דיוקנים, כשמתחת לכל תמונה מגלה כל אדם מה הוא עושה עבור עצמו. האחת מצלמת שירותים במקומות ציבוריים ברחבי ניו-יורק, השני משקיע את כולו בטקס הקפה של הבוקר, השלישית הולכת הפוך בכל יום כדי לקבל פרספקטיבה חדשה וכן הלאה.

איך אתם דואגים לפנק את עצמכם?  צילום מסך: For your self.

מלבד העניין הרב שבגילוי מה אנשים אוהבים, הסדרה הזו עוזרת להבין את עצמכם קצת יותר טוב ולגלות משהו שתמיד היה שם, אבל לא קיבל את תשומת הלב הראויה. זה יכול להיות משהו פשוט כמו לקרוא ספר לפני השינה, וזו יכולה להיות פעילות מורכבת כמו לצאת לטרק של שבוע בהר קילימנג'רו – וזה לא משנה. מה שחשוב הוא שהדבר שאתם עושים רק עבור עצמכם הוא אחד מהמרכיבים שמייחדים אתכם מאחרים, שמגדירים את מי שאתם. הוא נובע מתשוקה ולכן יש בו משהו טהור, חף מרעשים ויומרות – פשוט ליהנות מהזמן, ללא תלות בגורמים חיצוניים.

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.