ההבדל בין גברים לנשים נחשף בסרטון אנימציה משעשע


זה מה שמתחולל במוחם המאוהב של בני שני המינים


בועז מזרחי | 22 דצמבר, 2014

כשאנו מאוהבים, מתרחשים במוחנו תהליכים ביולוגיים וכימיים רבים, אשר גורמים לתחושות העזות הפוקדות אותנו. "Brain Divided" הוא סרטון אנימציה קצר שמתאר בצורה משעשעת וקלילה את התהליכים הללו וכיצד המוח פועל כשהוא פוגש בבן המין השני. בסרטון מככבים שני יצורים קטנים החיים בתוך הראש – האחד אנליטי ומחושב והשני רגשי ויצרי. יחסי הכוחות ביניהם באים לידי ביטוי בדייט במסעדה, עם כמה הפתעות מצחיקות בדרך, כשבסופו מתגלה כיצד פועל מוחם של גברים וכיצד עובד מוחן של נשים…

הסרטון מתחיל במוחו של הגבר ומדמה אותו למרכז שליטה ובקרה, אותו מפעילים שני יצורים. היצור הכחול הוא מדויק, מופנם, שקול ומנומס. היצור האדום הוא ספונטני, רגשי, יצרי ומוחצן. היצורים מייצגים את שתי המיספרות המוח, או את שני רכיבי האישיות הקיימים אצל בני האדם (החלוקה נעשית בהקצנה מטעמים אמנותיים).

באמצעות כפתורים ומנופים, השניים מפעילים את הבחור ובכל סיטואציה הם מתחרים מי ייקבע את ההתנהגות. היצור הכחול מנסה לשמור על עדינות ורגישות, ואילו היצור האדום שואף להפיל את האישה מרגליה בקסמו השרמנטי. בין השניים מתפתח מאבק מאחורי הקלעים, והגבר עובר בקיצוניות בין שני הסגנונות. האישה יושבת מולו מבולבלת ולא מבינה את פשר השינויים החדים בהתנהגותו.

בשלב מסוים ההצגה הופכת יותר מדי עבור האישה והיא מחליטה לעזוב את הדייט, מה שמפעיל אות מצוקה במוחו של הגבר. ברגע המשבר, היצור הכחול והיצור האדום מחליטים כי עליהם לשתף פעולה כדי לא לאבד את האישה. כשהם מתחילים לפעול יחד, נוצר האיזון המושלם והבחור 'המופרע' מגלה את האני האמיתי שלו. האישה מתרצה וכשהוא מציע לה דייט נוסף, הסצנה נחתכת ועוברת למוחה של האישה, שם נמצאות שתי יצורות שמפעילות אותה. כיצד הן מגיבות להצעה תצטרכו לגלות בעצמכם.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.