3 דרכים מרעננות להשתמש באימייל למטרות חיוביות


האתרים הללו יגרמו לכם להסתכל מחדש על תיבת הדואר הנכנס


בועז מזרחי | 24 יוני, 2015

אימייל הוא כלי העבודה הנפוץ ביותר בעולם המודרני ורוב האינפורמציה שעוברת דרכו היא שגרתית, ואם נחמיר, אפילו אפרורית. עם זאת, בתנאים הנכונים, מסר שהתקבל באימייל יכול להפוך לפנינה של אור ביום שלנו. כמה שירותי אינטרנט חינמיים עשו טוויסט מעניין בשירות האימייל שלהם. אנחנו בחרנו שלושה אתרים שמשתמשים באימייל בצורה מקורית ולמטרה חיובית – ויכולים להחזיר לכם את אלמנט ההפתעה בפתיחת תיבת הדואר הנכנס.

1. Future Me – שלחו מכתב עתידי לעצמכם

המטרה של האתר היא לאפשר לכם להעביר מסר של השראה ל"אני העתידי" שלכם. השימוש בשירות מאוד פשוט. בעמוד הבית מופיע תיבה שבה תוכלו לכתוב את המסר, להזין את האימייל ולבחור תאריך יעד. זה יכול להיות בעוד חודש, שנה, עשור או כל תאריך שתבחרו. בנוסף, תוכלו לבחור אם המסר יהיה פרטי או יופיע באתר בצורה אנונימית. אם אתם נרשמים לאתר, תוכלו לשלוח מכתבים עתידיים גם לאחרים.

המטרה היא להשתמש בשירות כדיאלוג עם עצמכם, או עם מי שאתם מקווים להיות יום אחד: איפה אתם רוצים להיות בעוד 5 שנים מהיום? מה יעלה בגורל הפרויקט האישי שהתחלתם? לאיזה כיוון תתפתח מערכת היחסים הנוכחית? שאלות כאלה ועוד רבות אחרות עלו בקרב המשתמשים, ויוזמי האתר אף ערכו את השיחות העצמיות הללו לספר שמספק הצצה מרתקת אל המחשבות האישיות שעוברות במוחם של אנשים. באתר אומרים כי "FutureMe מתבסס על העיקרון שזיכרונות הם פחות מדויקים מאימייל" – והעיקרון הזה עומד לשירותכם.

2.  In a year – עוזר לכם להשיג את מטרותיכם

באתר Forbes פורסם מאמר העוסק בשיטות להתמדה בדרך להשגת יעדים שאנו מציבים לעצמנו. נתון בולט מתוכו קובע כי 8% בלבד מהאנשים מצליחים לעמוד במטרות שלהם לטווח של שנה. אחד הרכיבים החשובים בהשגת מטרות הוא תזכורות חוזרות ונשנות. In a year משמש כמעין "חונך וירטואלי" אשר מלווה אתכם לאורך שנה של תהליך לקראת השגת יעד כלשהו לבחירתכם: לסגל הרגל או להיפטר ממנו, להשיג התפתחות בתחום הגשמי או הרוחני, לסיים פרויקט אישי וכן הלאה.

האתר עושה זאת על ידי תזכורות חודשיות: אתם כותבים את המטרה, ומדי חודש, רק כדי לוודא שאתם עדיין במסלול הנכון, האתר שולח לכם תזכורת לאימייל. על פי המחקרים שפורסמו במאמר של Forbes, הכלי הזה יכול לשפר משמעותית את הסיכוי שלכם להצליח ולהכניס אתכם למועדון 8 האחוזים היוקרתי.

3.  Highbrow – הפכו את האימייל למיני-אוניברסיטה

הכלי השלישי נועד להרחיב את האופקים באמצעות קורסים להעשרה בנושאים שונים. כל קורס נמשך 10 ימים שבמהלכם נשלחים מדי בוקר שיעורים בני כ-5 דקות בתחום לבחירתכם. מדוע במייל? כיוון שזו 'כיתת לימוד' שבטוח תופיעו בה. כשהחומר מוגש וארוז בצורה נוחה ומגיע עד לפתחנו, הרבה יותר קל להתמיד מאשר ללכת באופן יזום וללמוד באתרים שונים.

בין הקורסים המבוקשים נמצאים "להיות פרודוקטיבי ולהישאר כזה", "רעיונות פילוסופיים שכל אחד צריך להכיר", "יצירות האמנות המפורסמות ביותר", "טיפים פשוטים לאוכל בריא", "הנאומים המשפיעים ביותר בהיסטוריה העולמית", "פלאי הטבע של העולם" ועוד שפע של הרצאות ושיעורים בנושאי מדע, תרבות, היסטוריה, בריאות ונושאים נוספים.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.