4 דרכים להתחבר לעולם הגדול – אפליקציות שיעזרו לכם לשתף ולהשתתף


כלים דיגיטליים שימושיים לחלוקה של ידע עם כלל האנושות


בועז מזרחי | 4 מרץ, 2015

אנו חיים בעידן מופלא שבו הטכנולוגיה פורצת עוד ועוד גבולות בין אנשים. כמעט בכל כיס קיים כלי שמאפשר להתחבר בכל רגע ורגע לקהילות, לקבל סיוע, לתת עזרה ולשתף מידע וחוויות. הנה 4 אמצעים שימחקו את הגבולות הפיזיים ויהפכו אתכם לאנשי העולם הגודל.

1. להצטרף לשיט בסירה – We Are On A Boat

אפליקציה זו לסמארטפון נותנת שירות מיוחד במינו – לתפוס טרמפ בכלי שיט. אם אתם מעוניינים לשוט, האפליקציה 'תשדך' ביניכם לבין בעלי סירות שרוצים לחלוק ולארח מישהו אחר. היא נוסדה באמסטרדם, אך נמצאת כיום בשימוש בכל העולם. האפליקציה נותנת משמעות חדשה לביטוי 'כולנו באותה סירה': זו הזדמנות להכיר אנשים חדשים ולטייל בערים בדרך שלא כל תייר זוכה לה. זמינה חינם למשתמשי אנדוראיד ו-APPLE.

 

2. לקחת אוויר עם העולם – Do As One

נשימה עמוקה ואיטית מכניסה לגוף הרבה חמצן ובכך משפרת את הריכוז, משרה רוגע ומחדדת את המודעות לרגע. האפליקציה הזו מאפשרת לקחת את פסק הזמן הזה במקביל עם אנשים שונים ברחבי העולם. היא מכניסה את המשתמש למעין חדר וירטואלי, שבו כל המשתתפים לוקחים נשימות עמוקות וסימולטניות. במפה תוכלו לראות איפה נמצאים כל האנשים שמסונכרנים עם הנשימות שלכם בדיוק מושלם. הרעיון הוא ליצור נשימה אוניברסלית אחידה – כמה שיותר אנשים שואפים במקביל חמצן מלוא ריאותיהם. מעולה לרענון היום. זמינה חינם למשתמשי אנדרואיד.

 

3. לתת ולקבל כתף תומכת מאנשים ברחוב – Cuddlr

השירות הזה מציע קשר ומגע אנושי מזדמן, מעודן ולא מחייב. בפשטות, האפליקציה מחברת בין אנשים שזקוקים לחיבוק ובין אנשים שאוהבים לחבק. הפעולה הפשוטה הזו יכולה לעשות למישהו את היום טוב יותר ועדיין לשמור על אנונימיות מסוימת. מצד שני, היא מאפשרת להכיר אנשים חדשים ברחוב על בסיס קרבה. זמינה חינם למשתמשי אנדרואיד ו-  APPLE.

 

4. לארגן את החשיבה היצירתית – Yossarian

אמצעי זה נותן לכם הזדמנות לחשוב מחוץ לקופסה ולייצר רעיונות חדשים ומקוריים. התהליך הוא פשוט: אתם בוחרים מילת חיפוש, והאתר מציע לכם מגוון תמונות לבחור מתוכן. עליכם לבחור בצורה ספונטנית את התמונה שמצאה חן בעיניכם באותו רגע. חשוב לציין שהתמונות לא קשורות בצורה ישירה למילת החיפוש שלכם, כיוון שהרעיון הוא שאתם תייצרו את הקשר. אחרי שבחרתם תמונה, תצטרכו לכתוב מה אתם רואים בה, ואז לתאר את הקשר בין מילת החיפוש למילה שעל התמונה. יצירת החיבורים האלו תאפשר לכם לראות דברים באור חדש ולפתוח את הראש לסגנונות חשיבה שונים. תוכלו לקבל רעיונות מאנשים אחרים, לחלוק את הרעיונות שלכם ואף לתת ולקבל פידבק על רעיונות שונים. הכלי זמין בחינם באתר yossarianlives.com.

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.