"עובדי אור" – מה פירוש המושג ומה תפקידם של אנשים אלה בחברה?


זו לא התאגדות רשמית, ארגון או קבוצה מסודרת. "עובד אור" זו הגדרה עצמית: אינדיבידואלים ששמו לעצמם את הפצת הטוב כתכלית חיים. מה זה אומר בפועל?


Nicole Nathan Bem | 12 ינואר, 2022

חמלה, אמפתיה ואהבה הן הסגולות של סוג מיוחד של אנשים שנקראים "עובדי אור". לפי Happiness.com הם אדיבים ורגישים, והדחף להביא טוב רוחני לעולם בוער בעצמותיהם. ייתכן שאתם עובדי אור או קרובים לאחד כזה; ואם התיאור הזה מהדהד בכם, אתם עשויים להבין בקרוב שגם אתם התברכתם במתנה הזו.

מה הם עובדי אור?

המונח "עובדי אור" היה בשימוש לראשונה בפיו של המנטור הרוחני מייקל מירדאד בשנות ה-80 של המאה ה-20. הוא תיאר באמצעותו את האנשים שצומחים לרמות גבוהות של מודעות ומעודדים אהבה ואור בחייהם של אחרים. כיום קיימת מגמה של עניין גובר בעובדי אור.

עובדי אור ניחנו באינטואיציה מפותחת ופעמים רבות הם מורים, מדריכים או מרפאים עם אמונה גדולה בעולם הרוחני. במישור פיזי יותר, עובדי אור נמשכים לעיתים קרובות למקצועות עזרה כמו תרפיה, סיעוד ועבודה סוציאלית. ואולם, עמוק בפנים, עובדי אור מודעים לכך שנשמותיהם של כולם מחוברות וקיימת בהם תחושת מחויבות להביא את זה לעולם.

עובדי אור כאן כדי לרפא

עבודת אור קשורה לחיוביות, לאהבה ולקבלה. שרי אריסון, עובדת אור, אשת עסקים ופילנתרופית, שוחחה עם עובדי אור ברדיו מהות החיים, שם הסבירה כי "כולנו אחד, הדואליות היא חלק מהעבר שלנו או משהו שאנו משאירים מאחור, ובעצם אור ואפלה הם אחד".

כל עובד אור מתחבר לעצמי הגבוה שלו בדרך אינדיבידואלית ייחודית, ומרגע שאדם פועל ברמה גבוהה יותר של מודעות, העולם נתפס בעיניו כמקום של רצון טוב, יופי, אור ואדיבות.

על פי השיחה ברדיו מהות החיים, לאור התקופה המיוחדת של בלבול ומתח שהעולם חווה, עובדי אור קוראים לאחדות מסביב לעולם. הם שואפים להפיץ אהבה, לרפא את העולם רגשית ולסייע לאנשים לתבוע מחדש את העוגן הפנימי שלהם.

כל אחד יכול להתחבר לאור הפנימי

עובד האור אדאון אספאר מסביר בסרטון יוטיוב כי זה הזמן לפתוח את הלבבות, את התודעה ואת העצמי המקודש. לדבריו, כל יום הוא הזדמנות לראות את האור האלוהי הפנימי שלכם לכבד ולהוקיר את עצמכם. כמנטור אמיתי של עבודת אור, אספאר מלמד שאדם יכול לחיות את חייו בשלמות, אותנטיות, אמון וסליחה. וכבוד רב ראוי למקום כזה של פאר, משחק וחגיגה.

כן, לכל אחד יש אור פנימי שרוצה לזהור בבהירות. זכרו שעובדי אור נמצאים כאן בשאיפה לסייע להאיר את מי שרוצים להתחבר למטרה גבוהה למצוא את תכלית נפשם.

למרות שזמנים אלה נראים בלתי יציבים, אלה השואפים למודעות גבוהה יותר עשויים לראות שיש עכשיו הזדמנות מרגשת להתרוממות ואחדות.

כשאתם מחליטים לפתוח את תודעתכם, לבכם ועיניכם, גם אתם עשויים למצוא עוצמה ייחודית וכוח מיוחד להפוך את העולם למקום טוב יותר.

למאמר המקורי: Lightworkers Have an Essential Role in This World

*

(עובד לעברית באדיבות Goodnet)


תמונת כותרת: Melissa Askew on Unsplash

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.