בכל פעם שתפתחו את האפליקציה הזו תגלו עולם חדש


Random לומדת את הטעם שלכם ומוצאת עבורכם תכנים איכותיים בהתאמה אישית


בועז מזרחי | 30 נובמבר, 2015

אם מתחשק לכם לצאת למסע אל יעד לא נודע, Random היא אפליקציה שכדאי לכם לבדוק.  זוהי אפליקציית תוכן 'חכמה', שזוכרת את בחירות המשתמש ומביאה לו כתבות איכותיות ממגוון נושאים על פי העדפותיו.

העיקרון המנחה הוא אקראיות: בכל פעם שפותחים את האפליקציה עולה עמוד עם מגוון נושאים לבחירתכם, ולחיצה על נושא שמסקרן אתכם תשלוף תוכן אקראי באותו תחום. התכנים לא חוזרים על עצמם וכל הזמן מתחלפים ומתחדשים. לאחר שנהניתם מתוכן מסוים, לחיצה על ראש הדף תחזיר אתכם לעמוד חדש עם נושאים אקראיים שונים. אם לא מצאתם תוכן שמעניין אתכם בעמוד הראשי, לחיצה על המרובע הלבן במרכז תרענן את הדף ותציף תכנים חדשים.

עם השימוש, Random לומדת את הטעם שלכם ומתמקדת בתכנים מתחומי העניין שאהבתם. הקונספט הוא ליצור אצלכם בטלפון הנייד שער לעולמות מרתקים של תוכן, בצורה הכי פתוחה ומעשירה. הדגשים שניתנו לתכנים הם איכות ומגוון, ולכן לכל אחד מובטח למצוא משהו שיעניין אותו וידבר אליו באופן אישי. בין המקורות אליהם תגיעו דרך האפליקציה, תמצאו את אתר הבלוגים הנחשב Medium, את אתר ה-The Guardian, את מגזין הטכנולוגיה Wired, את The Atlantic ואתרים איכותיים רבים נוספים.

האפליקציה זמינה נכון לכתיבת שורות אלה למשתמשי Apple.

צילום מסך של האפליקציה Random. לא תמצאו את אותה כתבה פעמיים.

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.