עד כמה משפיעות המילים הקטנות שלנו? שדרני רדיו מהות החיים על שפה חיובית


איזה פרט מיוחד כותב אורי גוטליב על הצ'קים שלו? מה אלון נוימן חושב על הקשר בין שפה למוזיקה? למי מציע דליק ווליניץ לכולנו להתקשר ללא דיחוי? לקראת יום המעשים הטובים 2019 שדרני רדיו מהות החיים מדברים על תפיסת עולם ושפה חיובית.


| 18 מרץ, 2019

שדרני רדיו תלויים לחלוטין במילים. שלא כמו באמצעי תקשורת אחרים, אין להם אפשרות להסיח את דעת המאזינים באמצעים ויזואליים. לכן עליהם לפתח מודעות מיוחדת למילים שבהן הם בוחרים להשתמש. כיצד הכישור הזה מתורגם לחיי היומיום שלהם?

כמה משדרני רדיו מהות החיים חושפים את ההשפעה של השפה על חייהם, וכיצד שינויים קטנים בכיוון חיובי יכולים ליצור תפיסת מציאות אחרת. כך, למשל, אורי גוטליב מספר: "כשאני רושם את הצ'קים אני רושם באהבה ולא בלבד. או בשמחה, או בתודה. מותר". או אלון נוימן שמסביר כי "במוזיקה זה נורא נורא פשוט. אם תנגן אקורד מז'ורי או תנגן אקורד מינורי, יש הבדל עצום. זה משפיע לך ישר על הכימיה שבראש. לכן אני חושב שמילה טובה, אם היא באה ממקום אמיתי אני מעדיף את התדר הזה". ודליק ווליניץ יוצא בקריאה כללית לכולם, "להפסיק אפילו את הצפייה, להרים עכשיו טלפון להורים שלו ולספר להם כמה שהוא אוהב אותם […] זה כל חשוב להסביר למה הוא אוהב ולמה הוא מעריך אותם".

יום המעשים הטובים 2019 יחול ב-2 באפריל. לפרטים נוספים.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.