הסדרי נגישות מהות החיים חברה לתועלת הציבור בע"מ
מהות החיים חברה לתועלת הציבור בע״מ(״החברה״)הפועלת בשלושה ערוצים: רדיו מהות החיים;אתר מהות החיים;מרכז מבקרים ״מהותי״(״האתרים״), נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכלל הגולשים לאתריה , שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ״ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לצרוך את תכניה של החברה, באופן עצמאי ושוויוני.
נגישות מרכז מבקרים "מהותי"הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז "מהותי" הממוקם בשדרות שאול המלך 21 תל אביב-יפו,בקומת הרחוב.
קיימות חנות נכים בחניון גולדה הסמוך (בתשלום) כולל לרכב כבוה.
-
קיים רציף גישה מהחניה בקומת -1 בחניון גולדה, דרך המעלית לקומת לובי-
כניסה לבנין ומשם למרכז ״מהותי״ ועד לקבלת השירות (כולל מעליות). - הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
- קיימים שירותי נכים נגישים בבניין (קומה -2) ובקומות השונות.
- קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
- מותרת כניסה למרכז "מהותי" לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
הנגשת פעילויות - בקשות מיוחדות
- הנגשה פרטנית של פעילות - יש להגיש בקשה כ-10 ימים לפני מועד ההגעה.
- הנגשת פעילות לקבוצות עם צרכים מיוחדים – יש להגיש בקשה כשלושה שבועות לפני מועד ההגעה למרכז "מהותי" על מנת שהחברה תוכל להתארגן בהתאם.
- לכל בקשה מיוחדת ניתן לפנות לרכזת הנגישות של מרכז "מהותי" שפרטיה מופיעים בהמשך ההצהרה.
שירות לקוחות נגיש
- הדרכות עובדים לשירות נגיש - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
- מוקד טלפוני נגיש - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מסיקת רקע.
נגישות אתרי האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.החברה מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויותמגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחש.
יצוין כי אפליקציית רדיו מהות החיים אינה נגישה. ניתן לקבל את אותם שירותים שהאפליקציה מציעה באתר רדיו מהות החיים המונגש.
מידע על נגישות האתרים
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנולאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לצרוך את תכני החברה באופן הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנובכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
אמצעים ליצירת קשר עם החברה:
למעט מרכז מבקרים מהותי, החברה אינה מקבלת קהל וניתן לפנות אלינו דרך הערוצים הבאים:
פרטי רכזת הנגישות בחברה
שם: ג'ני צ'ודננקוטלפון: 03-7181332
דוא״ל: jenny@mahuti.co.il
הצהרת הנגישות עודכנה ביום 18.01.2021
פרסום הצהרת הנגישות