חוקרת התנהגותית משתפת בחמש תובנות שעולות מחקר המוטיבציה
חוקרת התנהגותית משתפת בחמש תובנות שעולות מחקר המוטיבציהאלגוריות שמאפשרות לנו לבחון מושגים כמו מציאות, מוסר או זהות בצורה ביקורתית ויצירתית
אלגוריות שמאפשרות לנו לבחון מושגים כמו מציאות, מוסר או זהות בצורה ביקורתית ויצירתיתהיכן מתחילה ומסתיימת היצירתיות, הלמידה והאוטונומיה של בינה מלאכותית?
היכן מתחילה ומסתיימת היצירתיות, הלמידה והאוטונומיה של בינה מלאכותית?מה מקדונלד'ס הבינה על הרגלים חדשים, שקוקה קולה לא?
מה מקדונלד'ס הבינה על הרגלים חדשים, שקוקה קולה לא?הנחלת ענווה לטכנולוגיות שלנו עשויה להיות המזור למה שרבים חוששים מפניו
הנחלת ענווה לטכנולוגיות שלנו עשויה להיות המזור למה שרבים חוששים מפניואיזו הטיה מערפלת את עינינו כשאנו חושבים קדימה, ומה עוזר למזער את השלכותיה?
איזו הטיה מערפלת את עינינו כשאנו חושבים קדימה, ומה עוזר למזער את השלכותיה?פרק מהספר "רעש" של דניאל כהנמן מדגים טכניקה לשיפור הדיוק בקבלת החלטות
פרק מהספר "רעש" של דניאל כהנמן מדגים טכניקה לשיפור הדיוק בקבלת החלטותכיצד לבזבז פחות זמן ואנרגיה בקבלת החלטות יומיומיות
כיצד לבזבז פחות זמן ואנרגיה בקבלת החלטות יומיומיותמומחים מסבירים כיצד נוכל לשמוע את קולנו הפנימי ברור יותר
מומחים מסבירים כיצד נוכל לשמוע את קולנו הפנימי ברור יותראם אנחנו לא מוצאים את המטרה האחת שלנו, ייתכן שחוג מטרות דינמי מתאים לנו יותר
אם אנחנו לא מוצאים את המטרה האחת שלנו, ייתכן שחוג מטרות דינמי מתאים לנו יותרמהן שתי המערכות המוחיות שעובדות יחד בקבלת החלטות והיכן נקודות התורפה שלהן?
מהן שתי המערכות המוחיות שעובדות יחד בקבלת החלטות והיכן נקודות התורפה שלהן?טיפים לזיהוי טקטיקות שכנוע של אתרי קניות ולהתמודדות אפקטיבית איתן
טיפים לזיהוי טקטיקות שכנוע של אתרי קניות ולהתמודדות אפקטיבית איתןלאן שרק נפנה נפגוש בסיפור – נראה כי יכולת ניתוח הנרטיב הפכה חיונית מאי פעם
לאן שרק נפנה נפגוש בסיפור – נראה כי יכולת ניתוח הנרטיב הפכה חיונית מאי פעםכמה אמינה החשיבה הדיכוטומית ומדוע כל-כך קשה לוותר עליה?
כמה אמינה החשיבה הדיכוטומית ומדוע כל-כך קשה לוותר עליה?כיצד אורח חיינו משפיע על התפיסה הוויזואלית שלנו ומה ניתן לעשות בנוגע לזה?
כיצד אורח חיינו משפיע על התפיסה הוויזואלית שלנו ומה ניתן לעשות בנוגע לזה?כיצד משתמשים בכלים מחֵקֶר המוח כדי לשפר פרסומות ומה צופן העתיד בנושא?
כיצד משתמשים בכלים מחֵקֶר המוח כדי לשפר פרסומות ומה צופן העתיד בנושא?