יש לכם מסר אישי מאדם זר…


Somebody, אפליקציה שיצרה מירנדה ג'ולי, מוסיפה מגע אנושי לכל הודעת טקסט


בועז מזרחי | 27 אוקטובר, 2014

אתם עורכים קניות בסופר, מחשבתכם מרוכזת כולה בעגבנייה אדומה ויפה שהצלחתם לחלץ מתחתית הערימה, כשלפתע אתם חשים נגיעה קלה בכתף. אתם מסתובבים כדי לראות במה במדובר ולפניכם אישה צעירה שלא ראיתם מימיכם. המוח כבר מתחיל להריץ מחשבות בקצב קדחתני, אבל הן נקטעות כשהיא מתחילה לדבר ואומרת, "היי, זה עומר, רק רציתי להזמין אותך לארוחת ערב, תהיו אצלנו בשמונה, לא צריך להביא כלום. ד"ש ונשיקות". הצעירה מסתובבת והולכת כלעומת שבאה.

לו הייתם מקבלים את אותו המסר בהודעה, היה זה עניין שבשגרה. האפליקציה Somebody נועדה להוסיף מגע אנושי להודעות, או יותר נכון להחיות את הקשר בין בני האדם.

איך זה עובד?

Somebody, אפליקציה שיצרה הבמאית ואשת המדיה מירנדה ג'ולי, בנויה על קשרי קהילה ומגע אנושי בטווח קרוב. אתם כותבים מסר לאדם כלשהו. זה יכול להיות הזמנה לארוחת ערב, מילת תודה על העזרה בפרויקט, איחול מזל טוב ליום ההולדת וכן הלאה. לאחר מכן אתם בוחרים את האדם אליו מיועד המסר ואז מתרחש החלק החשוב – במקום לשלוח הודעת טקסט, האפליקציה מאתרת את האדם הכי קרוב לנמען (שגם אצלו היא מותקנת) והוא מעביר את המסר בעל פה. סביר להניח שזה יהיה זר מוחלט, שישמש כשליח חד פעמי עבורכם.

באותו האופן, אתם יכולים לשמש כשליחים עבור אנשים אחרים ולעזור לאדם זר להגיע ממקום למקום, להמליץ לו על מסעדה טובה וכן הלאה – כל זה כמובן בהנחיה מהאפליקציה.

האפשרויות בלתי מוגבלות וניתן גם להוסיף מחוות כמו לחיצת יד, חיבוק וכדומה. Somebody מפתיעה, מרעננת ומפגינה הערכה כלפי הנמען, מלבד העובדה שהיא מחזירה לנו את הקשר הבלתי אמצעי עם אנשים ברחוב ויוצרת קהילה אוהבת וחיובית.

מעל מיליון גולשים כבר צפו בוידאו המשעשע שערכו יוצרי האפליקציה,  אשר מסביר היטב את האפשרויות החדשות הגלומות בה. למחזיקי אייפון – כאן אפשר להוריד את האפליקציה.

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.