המפה שמגלה מה עושים אנשים מסביב לעולם בכל רגע נתון


הכירו את What's There – שילוב של אינסטגרם וגוגל מפות


בועז מזרחי | 19 יולי, 2015

בכל דקה עולות לאינסטגרם 27,832 תמונות בממוצע. התמונות משקפות רגעים קטנים וגדולים בחייהם של אנשים שמזמינים אחרים להתחבר אליהם ולחוות אותם יחד. הרשת החברתית הזו מכילה נפח אדיר מהחוויות שלנו ופותחת אותן לעולם כולו, אבל איך בוררים בין שפע הרגעים שאנשים מנציחים? האתר What's There מצא דרך מעניינת לחפש תמונות – באמצעות מפה. השירות עושה שימוש בתכונת המיקום של אינסטגרם ומאפשר לאתר תמונות שצולמו לאחרונה בכל רחבי העולם.

כדי לאתר תמונה עליכם פשוט לגרור את הסמן לאזור שמעניין אתכם, והאתר יבצע עבורכם חיפוש וימצא את התמונות האחרונות שצולמו באזור והועלו לאינסטגרם. כך למשל, אם מעניין אתכם לגלות איך זה להיות על החוף בסרי-לנקה, גררו את הסמן על המפה – ובצד שמאל תופיע רשימת תמונות שהעלו אנשים בזמן האחרון, בדרך כלל בטווח של כמה דקות, כתלות בתדירות השימוש באינסטגרם באותה פינה בעולם שעניינה אתכם. בתחתית הסמן מופיע חץ דו כיווני קטן, ובאמצעותו תוכלו להקטין ולהגדיל את רדיוס החיפוש במפה, עד 5 ק"מ.

עכשיו בסרי לנקה. צילום מסך: What's There.

השירות של What's There יוצר חיבור משולש: אנשים, מקומות וזמן – ומאפשר לגלות מה אנשים אחרים עושים באותו רגע במקומות שונים בעולם. יוצרי האתר אומרים כי הוא נועד לשמש "כדרך קלה לחפש דברים באמצעות מפה… לחקור את העולם ולראות מה קורה בדיוק עכשיו בכל מקום".

בין אם מסקרן אתכם לעשות טיול אקראי ולקפוץ בן רגע מחוף לבן ובתולי בפיליפינים לבית קפה בפריז ההומה, ובין אם מתחשק לכם לגלות מה קורה במקום שבו אתם נמצאים או בשכונת מגוריכם – אתם מוזמנים לבקר באתר ולהתחבר לכל מה שקורה בעולם בזמן אמת.

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.