4 אתרים שיסדרו לכם אווירה מרגיעה בהזמנה אישית


כאן תוכלו למצוא מפלט של שלווה ונחת


בועז מזרחי | 1 אפריל, 2018

לפעמים אנחנו צריכים לעשות הפסקה קצרה, להחליף אווירה ולהתרענן. אם זה באמצע יום עבודה או בערב בבית, אפשר ליצור לעצמנו את הרקע הרצוי בלי כל מאמץ. ברשת קיימים מגוון אתרים שמדמים סצנות שונות שנועדו להרגעה ולרענון. כמה רגעים של שקט ושלווה לרוקן את הראש ולטעון מצברים.

1.  Jazz And Rain – קחו כמה דקות להירגע לצלילי הגשם ומוזיקת ג'אז

ידוע שלמוזיקה שפע השפעות חיוביות עלינו, ואין כמו צלילו של הגשם כדי להשלים את מלאכת ההרגעה. האתר עושה חיבור מעניין בין צליל טיפות הגשם לבין מוזיקת ג'אז נעימה, ומאפשר למצוא מקום של שקט ושלווה בכל רגע נתון. באתר מציינים כי גשם וג'אז טובים להגברת הריכוז, לסיוע לשינה, לחסימת הסחות דעת חיצוניות, להרגעה ולשחרור של מתחים. תוכלו לבחור אם לנגן ג'אז, גשם או שילוב של שניהם, כמו גם את עוצמת הווליום הרצויה.

2.  Snowy Escape – להתרווח בבקתה מול האח הבוער

אם גשם ושלג הם משהו שאתם אוהבים מרחוק, באתר זה תוכלו ליצור אווירה חורפית מושלמת. הסצנה מדמה בקתה עם אח בוער בלב יער, כשבחוץ משתוללת סופת שלגים. מלבד האנימציה של האש והשלג, האווירה מלווה גם בצליליהם וניתן אף לשלוט בווליום שלהם. בתפריט הצד תוכלו לבצע פעולות נוספות. השם של האתר Snowy Escape מעיד על המטרה – ליצור מקום מפלט שקט, מבודד וחמים, שאפשר להגיע אליו בהקלקת עכבר.

3.  Soundrown – מבחר צלילים להרגעה, מיקוד ומפלט

אתר זה מספק מבחר גדול יותר של צלילי רקע מקודמיו, אך הוא מתמקד בסאונד ולא מלווה באפקט ויזואלי. תמצאו בו 10 סוגים שונים של צלילי אווירה, כמו בית קפה, גלי הים, ציוץ הציפורים, צלילי לילה ועוד. הרעיון שעומד מאחורי Soundrown מגובה מדעית בשלושה מחקרים, על פיהם הצלילים באתר יכולים להגביר יצירתיות, לסייע להתרכז בעבודה ולהתאושש ממתח נפשי. את הקישורים תמצאו באתר.

4.  Defonic – ספריית הרגעה של וידיאו וצלילים ב-HD

זה האתר בשביל מי שרוצה לבצע התאמה אישית מדויקת של האווירה. ניתן לבחור בו מגוון סצנות ולהחליט אם להאזין בלבד או גם לצפות בהן באיכות גבוהה. לבוחרים בווידיאו, ניתן לווסת בין 3 פסי קול – הצליל הראשי של הסצנה, צליל ליווי ומוזיקת רקע. זהו אתר שמאפשר לשחק בין המרכיבים השונים שלו ולרענן בכל פעם את האווירה שבעזרתה אתם רוצים לתפוס קצת שלווה.

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.