צריכים עזרה לשמור על קשר? אולי האפליקציה הזאת תעזור


Bond מזכירה לכם לדבר עם האנשים החשובים בחייכם


בועז מזרחי | 29 מרץ, 2015

מגוון אמצעי התקשורת היום וזמינותם המיידית מאפשרים לנו לשמור על קשר בקלות רבה מאי פעם. ואיכשהו, נדמה שהפעולה הפשוטה של צלצול או שליחת הודעה הולכת ונעשית קשה יותר. אם אתם מרגישים שמרוב עצים לא רואים את היער, אתם יכולים להיעזר באפליקציה שנקראת Bond ותשמש לכם מזכירה אישית.

האפליקציה פותחה כדי לתת מענה לניהול הקשר שלנו עם אנשים קרובים. תחזוקה שוטפת של מערכות יחסים מצריכה השקעה, ולעתים השגרה והנסיבות משכיחות מאתנו עד כמה זה חשוב. באמצעות האפליקציה תוכלו לבחור עם אלו אנשים אתם רוצים לשמור על קשר קבוע, באיזו תדירות ובאיזה אמצעי.

הפעלת האפליקציה מאוד פשוטה וידידותית: קודם אתם בוחרים באיזו דרך לשמור על קשר – טלפון, הודעת SMS או שליחת הודעה בפייסבוק. לאחר מכן אתם בוחרים עם אילו מאנשי הקשר שלכם אתם רוצים לשמור על קשר בכל אמצעי. בשלב הבא בוחרים את התדירות – יומית, שבועית, דו-שבועית, חודשית, שנתית או מותאמת אישית. למשל, אתם נכנסים לאופציה של טלפון, בוחרים מאנשי הקשר את אמא ומגדירים תזכורות לטלפון כל יום. מעכשיו, כל יום בשעה שתבחרו תקבלו הודעה להתקשר לאמא.

Bond לא מסתפקת רק בתזכורות, אלא גם מאפשרת לבצע את החיוג או את שליחת ההודעות מתוך האפליקציה עצמה ואפילו ממסך הנעילה, בהחלקת אצבע אחת. אם החמצתם שיחה או הודעה, תופיע לכם תזכורת באפליקציה ותוכלו לבצע אותה במועד מאוחר יותר.

שמירה על קשר עם קרובים היא פעולה פשוטה, אבל מצריכה יוזמה. עם האפליקציה הזאת אפשר לחזק את מערכות היחסים בנוחות ובקלות, בלי להשאיר מקום לשכחה או דחיינות. זמינה כעת למשתמשי Apple, ובקרוב גם לאנדרואיד.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.