אולי כאן מסתתר הסרט או הספר שישנה את חייכם


המלצות תרבות ובידור בהתאמה אישית


בועז מזרחי | 16 מרץ, 2015

הטעם שלנו בתרבות מתעצב כל הזמן. אצל חלקנו הבסיס יציב מאוד ואילו אחרים גמישים יותר, אך ההעדפות שלנו תמיד מתפתחות. מהסיבה הזו נוסד האתר GNOD.

הרעיון שבמרכז היוזמה הוא להמליץ לגולשים על ספרים, סרטים, מוזיקה, אמנים ועוד, אבל על פי טעמם האישי. השיטה פשוטה: אתם בוחרים קטגוריה ומקלידים שמות של 3 יצירות או יוצרים שהכי אהבתם. על בסיס זה GNOD מבצע הערכה של אפשרויות נוספות שעשויות לעניין אתכם. את האפשרויות שמציע האתר אתם מדרגים באחת מ-3 אופציות: אוהבים, לא אוהבים או לא מכירים. באמצעות הדירוג שלכם, המנוע של האתר מעדכן את ההמלצות ומדייק אותן עבור שאר המשתמשים.

כלומר, לא רק שאתם נפתחים לתוצרי תרבות חדשים, אתם גם עוזרים לאתר להמליץ לאחרים. ככל שיותר אנשים מצביעים, משתפר השירות והופך יותר רלוונטי.

אהבתם את פורסט גאמפ? הנה עוד סרטים שיעניינו אתכם. צילום מסך: GNOD

סביב האתר נוצרה קהילה שלמה, ובנוסף להמלצות מתקיימים שם יונים שבהם החברים מחליפים דעות על סרט זה או ספר אחר. כך שאם אתם מחפשים קצת יותר מידע על המלצה שמצאה חן בעיניכם, סביר להניח שתמצאו אותה בפורום שלה באתר.

בנוסף, האתר מארגן את המידע בצורת מפה שעליה מופיעים הסרטים/ספרים על פי מידת ההתאמה ביניהם. ככל ששתי אופציות דומות יותר על פי דירוג הגולשים, הן תופענה קרוב יותר זו לזו, כשלחיצה על השם תפתח טריילר ופורום תואמים. זה מקל על המבקרים באתר לאתר תוצרי בידור שקרובים יותר לטעמם.

באתר מופיע ציטוט שמסכם את מהותו בצורה מושלמת: "כל טיפה בים החוכמה היא קילומטר על חוף השאלות". ועכשיו, חשבו על הסרט הכי מדהים שראיתם או על הספר ששינה את חייכם – לא יהיה מדהים לגלות אחד חדש?

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.