הכירו דרך טובה לתעד כל רגע חשוב ולהפוך את הזיכרונות למלאי חיים


היומן הדיגיטלי שמנציח את החוויות היפות ביותר


| 25 פברואר, 2015

יומן מסע הוא פריט ששייך כיום בעיקר לסרטי הרפתקאות. Journey היא אפליקציה שעושה רנסנס דיגיטלי למנהג הישן והטוב של תיעוד הרגעים היפים של החיים.

מטרת האפליקציה היא להוות יומן אישי לכל צורך שתבחרו: טקסט, תמונות, מיקום GPS, קטעי וידאו, תאריכים וכל אלמנט אחר שמנציח חוויות שעברתם – בטיול או סתם ביומיום. הרעיון שהנחה את יוצריה הוא "לגלות מחדש את חדוות כתיבת היומן".

היתרונות הפסיכולוגיים שכתיבה יכולה להעניק לנו הוכחו מדעית, ו- Journey פשוט מתאימה את התהליך לעידן המתקדם טכנולוגית ומשלבת בו מולטימדיה. כמה מהפיצ'רים שהופכים את כתיבת היומן לחוויה בפני עצמה הם: כתיבת טקסט, תיעוד מזג האוויר, נקודות ציון על מפת העולם, חיישן לקליטת תנועות הגוף, מצב לילה לתיעוד גם בשעות החשיכה, לוח שנה עם תזכורות וכן הלאה.

לתפוס את כל הממדים של החוויה. צילום מסך: Journey.

באמצעות רכיבים אלו ניתן ליצור ולנצור זיכרון רב ממדי של החוויה, ובו כל ההיבטים משולבים זה בזה ומעניקים זוויות מרובות לכל אירוע. בין אם זו הברקה שחלפה בראשכם במהלך היום ורציתם להוסיף לה קצת 'בשר', ובין אם זה טיול גדול לחו"ל שרציתם להפוך ליותר מאלבום תמונות, Journey עושה את העבודה.

כך, הזיכרונות החשובים לכם ביותר נשארים טריים, עשירים ותוססים לאורך זמן, כשהיומן הדיגיטלי מאפשר לכם לחיות מחדש חוויות מעצבות בחייכם או סתם רגעים קטנים של אושר.

האפליקציה זמינה בחנות Google Play.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.