מאכלים אותנטיים וטיפים לבישול? היכנסו לספריית האוכל הבינלאומית המשותפת


בואו ללמוד מאחרים ולחלוק את רזי המטבח שלכם


בועז מזרחי | 23 פברואר, 2015

המצרך הכי מבוקש במטבח הוא לא קמח, וגם לא סוכר או שמן. הדבר שכל חובב בישול צמא אליו יותר מכל הוא טיפים טובים, כאלו שנרכשים לרוב בשנים של ניסיון. Share your food knowledge היא ספריית שיתוף שמביאה סודות קולינריים מכל רחבי העולם.

את הבלוג ייסד מעצב וכותב מדרום קוריאה, והוא מזמין את כולם לשתף מידע בכל נושא הקשור לבישול. הספרייה היא אחת מדרכים שונות להפגין את הכישורים שלכם, וכמובן שאפשר ללמוד המון מתרבויות אחרות וממטבחים שונים.

אחת הדוגמאות היפות לידע שאפשר להיחשף אליו מגיעה מטיפ פשוט לשמירה על טריות של חצילים: טובלים את הגבעול בווקס או בשעווה וזה מונע מהלחות שבחציל לברוח החוצה. השיטה הזו מגיעה מספר בישול קוריאני מהמאה ה-17 (!), ולפי הכותב כך נהגו לשמור על החצילים במשך חורף שלם. טיפ לשמירת מים טריים כמו טל מגיע מאינדונזיה: לאחסן את המים למשך לילה בקנקן תה מחמר. מאוסטרליה אנו מקבלים טיפ לשמירה על גזרים בחול, וכן הלאה.

טיפ לשמירת חצילים מהמאה ה-17. צילום מסך: Share your food knowledge.

הטיפים עוסקים בכל ההיבטים של הבישול, החל מטריקים להארכת חיי המדף של מוצרים ועד לשיטה הטובה ביותר להכין רוטב פסטה או לאחסן בשר. מה שיפה הוא שהעצות מגיעות ממקורות מידע אותנטיים ומקומיים.

הזנת הטיפים שלכם מתבצעת ממש בקלות וכל שצריך הוא שם ומיקום. אתם מוזמנים להצטרף לקהילת הבשלנים העולמית ולקחת חלק במיזם הזה שגם נותן לכם מקום לבטא את הידע האישי,  ובמקביל מצמיח אתכם כבשלנים ומגדיל את העושר הקולינרי במטבח הביתי שלכם.

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.