הכירו את Elevate: אפליקציה חינמית לשיפור היכולות הקוגניטיביות


המאמן האישי שיסדר לכם את המחשבות


תום לב-ארי בייז | 14 דצמבר, 2014

אם אתם מחפשים דרך פשוטה, קלה וזמינה להעצים את הכישורים המנטליים שלכם, כדאי לכם לבדוק את האפליקציה Elevate. יוצרי האפליקציה מגדירים אותה כ"מאמן מוח אישי", אשר נועד לחדד הכישורים הקוגניטיביים על ידי משחק. מטרת המפתחים היא ליצור פלטפורמה לתרגול מוחי בהתאמה אישית עבור כל משתמש – תכנית האימונים לומדת אותו ומעדכנת את עצמה בהתאם לצרכיו.

התרגולים מתמקדים ב-4 יכולות אשר הוכחו כיעילות לשיפור הפרודוקטיביות, הביטחון העצמי, הזיכרון ועוד מספר כישורים קוגניטיביים:

1.שיפור שטף ורהיטות המחשבה

2. הגברת הריכוז בזמן קריאה והאזנה

3. שיפור כישורי הכתיבה

4. הגברת קצב עיבוד המידע הכתוב

באפליקציה תוכלו לבחור אילו יכולות ברצונכם לחזק ולהתאים את תכנית האימונים עבור הצרכים האישיים שלכם.

האפליקציה עוקבת אחר ההתקדמות שלכם ומתאימה את עצמה. צילום מסך מתוך Elevate.

התרגול עצמו מתבצע באמצעות 25 משחקונים קצרים ופשוטים וניתן לשלב את התרגול היומי בכל זמן פנוי, אפילו אם מדובר בכמה דקות בלבד. תכנית האימונים המוחית של Elevate מציגה סט תרגילים עדכני בכל יום, כשרמת הקושי עולה באופן אוטומטי בהתאם להישגי המשתמש, ובכך שומרת של חדות ועניין. כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר, ממליצים המפתחים על תרגול של לפחות 4 פעמים בשבוע. אחד הרכיבים החשובים באפליקציה הוא דו"ח מדד השיפור, העוקב אחר ההתקדמות שלכם ומעדכן אתכם על ההישגים והרמה אליהם הגעתם. כך אתם יכולים לראות בפועל את השינוי שחל בכישורים שלכם ולבחון את אפקטיביות התרגול.

יצירת מערכת האימון והמשחקונים נעשתה בשיתוף עם צוות מומחים בנוירולוגיה והם מבוססים על מחקר מדעי מקיף. בנוסף לכך, האלגוריתם של האפליקציה מבוסס על מחקרי זיכרון, על מנת להגביר ולמקד את חוויית הלימוד. אתם מוזמנים לבדוק את יעילותה של Elevate – זמינה להורדה חינם עבור מכשירי אנדרואיד ו-IOS.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.