יש לכם סיפור טוב? השאירו הודעה אחרי הביפ


האתר הזה מאפשר לכל גולש להשאיר הודעה על ספר שאהב או על סיפור חייו


בועז מזרחי | 26 נובמבר, 2014

מה הספר הכי טוב שקראתם? מה החותם שהוא הותיר בכם? האתר CallMeIshmael מאפשר לכל אחד לחלוק בצורה אנונימית את הספר שלו וסיפור מהחיים שקשור אליו. התוצאה הרבה פעמים מרגשת.

הנה הודעה מרגשת אחת: צעירה המספרת על עימות שהיה לה עם המורה לאנגלית כשהייתה בכיתה ו'. הילדים בכיתתה התבקשו לקרוא ספר, ולאחר מכן לדון בו בכיתה. המורה לאנגלית טענה שגיבורי הספר מתו בסופו, אך התלמידה סירבה בכל תוקף לקבל זאת, עמדה מול המורה וטענה – לסיפור הזה יש סוף טוב. התלמידה המשיכה להתנגד לדעת המורה שבועות לאחר שוך הדיון, אך המורה התעקשה כי היא טועה. שנים אחר כך, כשבגרה והפכה לנערה, לאותו ספר יצא ספר המשך – המוכיח כי גיבורי הספר הראשון אכן עודם בחיים. נרגשת מצדקתה, איתרה התלמידה את המורה לאנגלית מכיתה ו', הניחה את הספר על שולחנה ואמרה לה: "אני צדקתי!"

לבסוף מספרת הצעירה "הייתי כל כך שמחה שמכל הדברים בחיים, סוף טוב אכן קיים…"

סיפור נוסף שמעורר את בלוטות הרגש הוא של אישה בטיסה שקראה ספר ולפתע הבחינה בנוסעת חסרת מנוחה באחד המושבים. הנוסעת החלה לפשפש בחפציה, נעמדה, פתחה את התא העליון, נעה בחוסר נוחות, עד שלבסוף הוציאה תיק קטן, הניחה אותו לידה ונרגעה. האישה שקראה את הספר חזרה לענייניה ושכחה מהנוסעת המוטרדת. היא המשיכה לקרוא את הספר עד שהגיעה לקטע כה מרגש, שהיא פשוט החלה להתייפח באמצע הטיסה "אני מתכוונת לבכי חסר מעצורים עם אף נוזל…זה היה מאוד מביך," היא מספרת.

אבל אז אותה נוסעת מוטרדת פתחה את התיק הקטן שלצדה, הוציאה ממחטה, הגישה אותה לאישה הבוכייה ואמרה "קראתי את הספר הזה לפני כמה שבועות, וידעתי שאת מתקרבת לקטע הזה".

המסרים של אנשים לגבי ספרים שקראו או סיפורים מחייהם משובצים בסרטונים קצרים באתר וכל אחד יכול לטייל ולגלות עולם ומלואו.

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

הרשמה לניוזלטר של מהות החיים

קיבלנו! תוכן מעורר השראה מבית מהות החיים יגיע אליכם במייל ממש בקרוב.